Flying on the Music

Fly away with me honey!

Paint wings on my shoulders
and pretend I’m an angel

Vervolgens had ik vandaag bijna de hele dag Your Song in mijn hoofd
I hope you don’t mind
I hope you don’t mind
That I put down in words
How wonderful life is
now you’re in the world

En ondanks dat het een nummer van Elton John is, en ik het in mijn hoofd had dankzij de cover die The Streets hebben gemaakt voor het album Radio One, Established 1967 moet ik toch altijd aan Moulin Rouge denken.
Het is trouwens een prachtig album, ter ere van de 40e verjaardag van Radio One van de BBC. 40 nummers, één uit elk jaar, gecoverd door hippe artisten. Het is ook grappig dat The Raconteurs het nummer Teenage Kicks van The Undertones hebben gedaan, en dat hun eigen Steady As She Goes door Corinne Bailey Rae is uitgevoerd.
Alle nummers klinken goed, en de meeste zijn erg goed uitgevoerd in de stijl van de artisten waardoor het gedaan is. Hoewel er natuurlijk altijd klassiekers tussen zitten zoals Under Pressure (van Queen door Keane) en Town Called Malice (van The Jam door McFly) die goed klinken maar niet echt verbeterd konden worden gewoon omdat ze al zo geweldig waren.

One thought on “Flying on the Music

  1. Pingback: The Cure « Nifty Eef

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

