Camera

Overview

Eindelijk heb ik een digitale spiegel reflex gekocht! En dit is hem dan, mijn nieuwe camera.
En het is niet de Canon EOS 350D geworden, maar de Pentax *ist DL2. Van dezelfde klasse, maar iets goedkoper en hij ligt me een stuk prettiger in de hand. Wat heel belangrijk is bij zo’n camera. (Bovendien vond de verkoper hem ook beter. Hoewel je het met verkopers natuurlijk nooit weet. Natuurlijk zijn de camera’s op dit niveau allemaal goed, en is het echt persoonlijke voorkeur welke het beste zou zijn. Daarnaast heb ik een week om nog te besluiten dat ik hem eigenlijk niet wil en dan kan ik hem ruilen. Ik verwacht niet dat ik het nodig zal hebben.)

Ik wil iedereen bedanken die als cadeau een bijdrage hebben geleverd zodat ik deze camera kon kopen. Ik ga er nu lekker mee oefenen!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

