Mijn nieuwe baan

Het bevalt me erg goed bij Metro.
Er zijn natuurlijk nog een heleboel dingen waar ik aan moet wennen, maar daar is niks mis mee.
Ik heb erg leuke collega’s en voel me goed op m’n gemak, bovendien vind ik pagina’s opmaken vet leuk. 😀
Ik heb deze week vroege dienst (10 tot 6), maar dat wisselt per week (late dienst is 3 tot 11 en de middenindienst is 12-8) en mijn weekenddagen zijn nu de vrijdag en zaterdag. Ik ben erg benieuwd hoe ik in het wisselende dienstenschema ga vallen, het is nu natuurlijk nog allemaal nieuw.
Treinen naar A’dam valt trouwens goed mee, ik heb nog niet hoeven staan, en er is een vrij nette verbinding tussen mijn treinen.

Ik weet hier eigenlijk niet een heel interessant verhaal van te maken. Ik ben vrij moe op het moment, en het is allemaal zoveel om een mooi blogje over te schrijven. Maar ik wilde even iets van me laten horen. 🙂
En als je donderdag toevallig een metro tegen komt, dan heb ik pagina’s 8, 12 en 23 gemaakt. (Ik heb ook nog andere dingen gedaan, maar deze pagina’s zijn helemaal de mijne wat vormgeving betreft.)

One thought on “Mijn nieuwe baan

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

