Zwermgedrag?

Misschien wel ja.
Het resultaat is in elk geval dat ik nu ook aan hyves doe. Eigenlijk vond ik het altijd een beetje onzin, ik heb tenslotte al een weblog een een mooie webstek voor mijn foto’s, maar stiekem is het toch wel leuk om mensen van vroeger en nu terug te vinden. Zeker aangezien mijn nieuwe collega’s veel met hyves doen is het interessant. Het enige stomme vind ik nog steeds dat er achter je naam tussen haakjes staat hoeveel ‘vrienden’ je hebt. Alsof je echt vrienden bent met die 200+ mensen die de meeste hebben…..Maar ach, ik kan me er natuurlijk gewoon niks van aantrekken. 😀

Jullie kunnen me hier vinden.

Zo, en nu ga ik warme chocolademelk maken. (Met kaneel.) 🙂

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

