Paris, here I come

Raad eens wie er in mei twee weken naar Parijs gaat om een speciale uitgave van Metro te maken voor het filmfestival in Cannes?

C’est moi!

Al vier jaar maakt Metro Frankrijk een filmfestival krant die tijdens het festival elke dag in Cannes verspreid wordt. Omdat dit naast de gewone Metro gebeurt hebben ze extra mensen nodig om die krant te maken, en ik ben een van die mensen die mag komen helpen.

Er zullen journalisten in Cannes zijn die de artikelen terug naar de redactie in Parijs sturen, waar het vormgevingsteam (inclusief mijzelf) de krant zal opmaken. We zullen met ongeveer 6 mensen zijn die bij Metro’s overal over de wereld vandaan komen. Mijn omkosten worden betaald en in zal in een appartementje zitten i.p.v. een hotel. (Want dat is huiselijker!) Ik moet natuurlijk elke dag hard werken aan de krant, die erg leuk tweetalig gemaakt wordt (Engels en Frans, dus een artikel staat twee keer op de pagina.) maar ik zal de ochtenden voor mezelf hebben, aangezien ik van 3 tot 11.30 ongeveer aan het werk zal zijn. Dus jeejh! Parijs!

Ik kan nauwelijks geloven dat dit echt allemaal gaat gebeuren, maar van 12 tot 25 mei zal ik in Parijs zitten.

3 thoughts on “Paris, here I come

  1. Supergaaf! Gefelicteerd!! Dat is nog eens een leuke bijkomstigheid bij je werk :). Kun je er niet ook nog een paar dagen vrij aan vast plakken als het daar lekker weer is?

  2. Dat zou wel kunnen, maar dat doe ik niet, aangezien ik vlak voor Pinkpop terug kom, en daar wil ik wel een beetje uitgerust heen gaan. 🙂

  3. Lucky you, gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van en post tegen die tijd maar eens een link (of laat de krant eens zien), ik ben benieuwd!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

