Oproep

Aan de klootzak die het leuk vond mijn achterwiel in te trappen.

Ik krijg €110,- euro van je.

Your handy work?
Your handy work? Your handy work?
Your handy work?

Dat is de inschatting van de fietsenmaker, het zal iets van €110,- gaan kosten om het wiel te vervangen, en gezien de hoeveelheid roest op mijn ketting en elders op mijn fiets is het waarschijnlijk een beter idee om voor die prijs een goedkope 2e hands nieuwe fiets te kopen.

Ik heb deze fiets al 11 jaar, het is de fiets die ik van mijn ouders kreeg in groep 8 omdat ik naar de ‘grote school’ toe ging. En nu kan ik hem bij het grof vuil zetten omdat een of andere idioot het leuk vond om het achterwiel kapot te trappen. Fuck. Als het nou nog gebeurd was doordat ik tegen een auto aan fietste ofzo, maar nee, ik parkeerde mijn fiets om half 12 zondagnacht gewoon netjes in een standaard bij mijn huis en toen ik hem om half 6 ‘s avonds op maandag wilde pakken, was hij zo. En bedankt.

One thought on “Oproep

  1. Arww, dat zuigt. Utrecht zit vol met vandalen en vandaaltjes. Wat dat betreft is het fijn dat we op het IBB stallingen hebben waar je niet zomaar binnenkomt.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

