PoGo

Ik heb een mooie roze PoGo printer!
Gisteravond heb ik hem opgehaald in de winkel waar ik hem besteld had, en thuis heb ik hem natuurlijk meteen uitgeprobeerd!
Het is me meteen gelukt om van allebei mijn camera’s te printen en ook van mijn computer. Mijn telefoon pakt ook het bluetooth signaal op, dus daarvan zou het ook nog eens kunnen, maar die camera gebruik ik eigenlijk niet.
De prints zijn 3x7cm en dun en hebben een stickerachterkant! Dus zoals je hier op de scan ziet, heb ik mijn try-outs in mijn Moleskine schetsboek geplakt. 🙂
Ik ben er echt zoooo blij mee!

One thought on “

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

