Hipheid

Ik voel mezelf momenteel niet hip. Dit komt onder andere doordat ik nodig mijn haar moet wassen, maar daar vanochtend geen zin in had. Ook komt het doordat ik een erg saaie outfit aanheb, het is eigenlijk geen outfit te noemen. Want als ik ‘s ochtends op tijd op moet staan en daar niet aan gewend ben, kan ik niet heel goed denken over wat ik aan ga doen. Ik selecteer alleen maar op schoon of niet schoon. Dat is natuurlijk een goed criterium, maar ik wil ook nog kunnen selecteren op ‘gaat goed samen met’ en ‘is zo hardstikke hip’.
Het is natuurlijk ook nog steeds zo koud dat ik moeilijk zomerrokjes aan kan doen o.i.d. Een trui is al snel gewoon een trui en ik heb er niet zoveel dat ik lekker vaak kan afwisselen.
Maar misschien ben ik gewoon aan het zeuren, dat doe ik in donkere winters wel vaker.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

