Nieuwe programma’s

Kijk eens wat ik de afgelopen week ineens tegen kwam?

De MacHeist nanobundle, vijf fijne programma’s (als nog veel meer mensen de bundel kopen dan zeven, en als je er een keertje over tweet nog drie erbij) voor de mac die normaal bij elkaar zo’n 300 dollar kosten, voor 20 dollar. Ik heb deze bundel gekocht alleen al voor CoverScout (automatisch album afbeeldingen zoeken voor in je iTunes bibliotheek), wat normaal 40 dollar kost en waar ik de afgelopen paar dagen erg blij mee ben geweest.

Nu ga ik de rest van de programma’s uittesten, deze tekst ben ik aan het typen in MacJournal, waarvan ik nog moet uitzoeken wat ik er allemaal mee kan. Het klinkt allemaal veelbelovend, zometeen kan ik deze tekst direct naar mijn blog sturen vanuit MacJournal. En als het goed is kan ik er heel veel aan toevoegen (beeld, geluid, met m’n iSight opgenomen filmpjes bijvoorbeeld). Het is ook erg fijn als je in veel verschillende tekstdocumenten wilt/moet werken.

Als je een Mac hebt zou ik zeker kijken of de huidige nanobundle iets voor je is, als er al één programma tussen zit wat je zou willen hebben dan is het al de moeite waard voor de prijs die ze ervoor vragen. Ik zou wel snel zijn, want deze bundel is nog maar vier dagen beschikbaar!

2 thoughts on “Nieuwe programma’s

  1. Ik heb hem net ook gekocht, die bundle. Bij mij was het voornamelijk te doen om MacJournal, een programma waar ik al een tijdje zat op te kwijlen en dan ook voor Monkey Island, pure jeugdsentiment voor mij. De rest ga ik zeker ook bekijken. Tweetie ziet er zeer interessant uit, maar ik vrees dat het dan helemaal verkeerd gaat lopen met mijn Twitter verslaving. Jikes.

    • MacJournal bevalt me prima, Money Island doet het (nog) niet bij mij, op het forum zijn meer mensen met dezelfde problemen. Ik was al opzoek naar een goede twitter qlient, dus Tweetie is een erg fijne toevoeging voor mij. 🙂
      Ben nu ook bezig met het uitvogelen van RapidWeaver, lijkt me een puik programma.
      De rest heb ik nog niet zoveel mee gedaan, hoewel clips me wel praktisch lijkt. Ik ga ze een voor een uitvogelen en zien hoe handig ik ze vind.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

